Zwrot produktu w ciągu 30 dni
Czy mogę zwrócić towar, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Jasne, że Tak. Masz na to 30 dni. Wystarczy, że w tym czasie dasz nam znać, że chcesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży. Potem masz 14 dni na dostarczenie nam produktów. Jak otrzymamy towar i zatwierdzimy zwrot to niezwłocznie zwracamy Ci pieniądze.
- PAMIĘTAJ -
Przedmioty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, higieniczne i/lub osobistego użytku użyte (rozpieczętowane) przez jedną osobę (nawet jedynie w celu sprawdzenia), nie spełniają już więcej wymogów higienicznych do użycia przez inną osobę. W ten sposób noszą one ślad użycia i ze względów na ochronę zdrowia nie uznajemy takich zwrotów.
Przykłady nie przyjmowanych zwrotów.
- otwarte tubki past,
- otwarte hermetyczne lub fabryczne opakowania końcówek,
- otwarte opakowania zestawów irygatorów lub szczoteczek (nawet jedynie w celu sprawdzenia kompletności zestawu),
- użyte rękojeści szczoteczek elektrycznych/ sonicznych itp.,
- zerwane plomby (fabryczne lub sklepowe) na opakowaniach,
WAŻNE!!!
Jeżeli coś jest niejasne to dzwoń lub pisz.
e-mail: kontakt@domowystomatolog.pl lub telefonicznie 883-663-771
Adres zwrotu towaru:
-
DomowyStomatolog ZWROT
-
ul. Zmyślona 4
-
03-289 Warszawa
Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!
W przypadku niezatwierdzonego zwrotu koszt przesyłki do klienta wynosi 16,99zł.